تعمیرات پکیج بوتان و ایران رادیاتور در تهران

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان در تهرانامروزه در بیشتر خانه ها جهت گرم کردن خانه و داشتن آب گرم از پکیج است

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 10 دی 1399

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان در تهران

امروزه در بیشتر خانه ها جهت گرم کردن خانه و داشتن آب گرم از پکیج استفاده می کنند این انتخاب به خاطر مزایای فراوانی چون نصب و راه اندازی راحت، نیاز نداشتن راه اندازی موتورخانه، عدم نیاز به فضای زیاد، تنظیم کردن دما به میزان دلخواه و کارکرد بی صدا و آرام و... جزء انتخابات منطقی و درست میباشد.

در رابطه با تعمیر پکیج دیواری بیشتر بدانید:

  • اگر پکیج شما مدام خاموش می شود چند دلیل دارد:
  1. افت فشارپکیج
  2. وجود هوا در سیستم
  3. مشکل در دفع کردن دود دستگاه (بهتر است دودکش را بررسی کنید)
  4. مشکل در شیر تنظیم گاز
  5. بسته بودن شیر آب
  6. خرابی پمپ پکیج و یا نشتی در آن
  7. ایراد در ترموستات
  • گاهی اوقات فشار پکیج پایین میاید که ممکن است ایراد از وجود نشتی در شیرهای رادیاتور، گرفتگی هوای رادیاتور، خراب بودن شیر اطمینان فشارو یا مشکل در گیج فشار و یا مدارهای دستگاه باشد.
  • یکی از مشکلات پکیج تولید سر و صداست که آن هم چند دلیل دارد:
  1. خراب شدن سوئیچ فشار
  2. سرد بودن آب ورودی
  3. کم شدن فشار ورودی آب
  4. رسوب گرفتن مبدل ها
  5. خرابی پمپ دستگاه
  6. خرابی شیر اطمینان
  • یکی از مشکلات، روشن نشدن دستگاه است که از دلایل آن گرم شدن بیش از حد مشعل یا شمعک دستگاه، تنظیم نبودن فشار دستگاه و یا گرفتگی لوله ها توسط رسوب و یا هوا است.
  • گاهی وقتها با باز کردن آب گرم با داغ شدن بیش از حد آب مواجه میشوید که علت آن خراب شدن ترموستات پکیج است.
  • گاهی اوقات از کنار پکیج دیواری بوی گاز، دود، سوختگی استشمام می کنید این مورد بسیار جدی است و باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

این مشکل می تواند خطرات جدی همچون گاز گرفتگی و انفجار را به دنبال داشته باشد. امکان گرفتگی دودکش، مسدود بودن لوله ها و یا مشکلی در لوله گاز و یا اتصالات آن است که میتوانید با کف بررسی کنید.

  • یکی دیگر از مشکلات مرتبا سرد و گرم شدن آب است که علت آن می تواند خرابی سنسور شوفاژ، جرم گرفتن مبدل حرارتی، خرابی پمپ ورودی، کم و زیاد شدن فشار آب، تنظیم نبودن شعله پکیج و یا خرابی فلوسوئیچ، فلومترباشد.
  • گاهی اوقات با روشن کردن شوفاژ متوجه میشوید که همه جای پره ها به صورت یکسان داغ نیست دو دلیل دارد اگر شما تازه رادیاتورها را نصب کرده اید باید از تراز بودن آن مطمئن شوید زیرا اگر رادیاتور تراز نباشد آب گرم نمیتواند به همه ی پره ها برسد اگر از این مورد اطمینان حاصل کردید حالا میتوانید به هوا داشتن رادیاتور شک کنید در این مواقع می توانید با استفاده از یک اهرم پیچ هواگیری رادیاتور را باز کنید تا هوا خارج شود زمانی که آب از رادیاتور بیرون آمد یعنی کاملاً هوا تخلیه شده است.
  • گاهی اوقات ممکن است پکیج فقط یک کار انجام دهد یعنی یا فقط آب را گرم کند و یا فقط گرمایش شوفاژ را تامین کند و هر دو را همزمان انجام نمی دهد که ایراد از شیرسوئیچ است، شیر سوئیچ به مرور زمان می تواند ایراد پیدا کند و در یه وضعیت گیر کند که با تعویض آن مشکل حل خواهد شد.

تعمیر پکیج دیواری حتماً باید با رعایت نکات ایمنی انجام شود زیرا یک تعمیر ناشیانه و غیر اصولی ممکن است خسارت های جبران ناپذیر مالی و جانی به همراه داشته باشد، شما با ما می توانید با اطمینان وسایل خود را تعمیر نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن