
زمانی که پرزیدنت اوباما قانون مراقبت مقرون به صرفه را در سال 2010 امضا کرد، جو بایدن، معاون رئیس جمهور وقت، در کنار او بود. ماه ها بعد، بایدن به همراه اوباما شاهد زیان هنگفت دموکرات ها در سطوح فدرال و ایالتی در انتخابات میان دوره ای بود.
اکنون بایدن کسی است که باید قوانین تاریخی را پیش از فصلی که انتظار میرود فصل تلخ دیگری برای دموکراتها باشد، به مردم آمریکا بفروشد. این بار 1.2 تریلیون دلار صورتحساب زیرساختی است که بزرگترین سرمایه گذاری فدرال در چند دهه اخیر و بزرگترین سرمایه گذاری در برخی از بخش ها بوده است. و بایدن امیدوار است که به زودی تصویب چارچوب هزینه های اجتماعی عظیم خود را که اکنون در کنگره متوقف شده است، ترویج دهد که انرژی پاک، مراقبت از کودکان، اعتبارات مالیاتی، مسکن مقرون به صرفه، مراقبت های بهداشتی گسترده و سایر ابتکارات را تامین می کند.
چالش در آن زمان و اکنون این است که چگونه می توان طرح هایی را به رای دهندگان فروخت که ممکن است برای چندین سال مزایای آن را نبینند.
دو روز پس از امضای لایحه زیرساخت ها، بایدن به یک تور حسن نیت از کارخانه مونتاژ خودروهای الکتریکی جنرال موتورز در دیترویت رفت، جایی که یک SUV الکتریکی را برای تست رانندگی گرفت و گفت: "این هامر یک ماشین جهنمی است." .
بایدن گفت که قانون زیرساخت 7.5 میلیارد دلار برای توسعه زیرساخت های ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی سرمایه گذاری می کند. اگرچه قانونگذاران هنوز در حال شفافسازی خطوط نهایی طرح هزینههای اجتماعی «بهتر برگرد» هستند، رئیسجمهور معتقد است که پیشنهاد 1.85 تریلیون دلاری به افزایش تولید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده کمک میکند و به مصرفکنندگان اعتبار مالیاتی برای خریدشان ارائه میکند.
رئیسجمهور که روز چهارشنبه اعضای هیئت کنگره میشیگان، مری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز، رئیس اتحادیه کارگران خودروسازی، به او پیوستند، گفت: «ما مطمئن خواهیم شد که مشاغل آینده اینجا در میشیگان به پایان میرسد، نه در وسط جهان». ری کری و مارتی والش وزیر کار.
در حالی که سخنرانی روز چهارشنبه بایدن بر تاثیر این دو ابتکار اصلی بر صنعت خودرو، محیط زیست و ایجاد شغل در اتحادیه ها تاکید کرد، او روز سه شنبه بر زیرساخت های اصلی حیاتی برای مناطق روستایی آمریکا تمرکز کرد: جاده ها، اینترنت پرسرعت و سیستم های آب.
بایدن که روی یک پل 82 ساله بر روی رودخانه Pemigewasset در وودستاک نیویورک ایستاده بود، گفت که این لایحه نیازهای اساسی مردم شهرهای کوچک آمریکا را برآورده می کند.
بایدن در حالی که برف روی صورتش میبارید به 30 نفر از ساکنان این شهر گفت: «اینها چیزهای واقعی هستند. "اگر اتوبوس مدرسه یا کامیون تصفیه آب یا کامیون چوب بری نتواند عبور کند به چه معناست؟" یعنی مشاغل یعنی زمان او گفت: "بدون دسترسی به پل، آتش نشانی محلی باید 10 مایل از جاده دور باشد تا به جامعه برسد."
قانونگذاری دو حزبی یک پیروزی بسیار ضروری برای بایدن است، که همچنان با نبرد درون حزبی بر سر لایحه مهم تامین اجتماعی خود در بحبوحه یک بیماری همه گیر و تورم ادامه دارد که عمدتاً ناشی از مشکلات زنجیره تامین است.
سفر زیرساختی بایدن در حالی انجام می شود که مجلس نمایندگان برای رأی گیری در مورد طرحی برای ساخت و ساز بهتر آماده می شود. اگرچه تأثیر این لایحه فوریتر خواهد بود، اما احتمالاً به طور کامل به آرای دموکراتها تغییر میکند و بایدن را برای حملات بیش از حد جمهوریخواهان بازتر کند.
او شاهد کاهش محبوبیت خود بود، اگرچه دستور کار دموکرات همچنان محبوب بود. در نظرسنجی واشنگتن پست-ایبیسی که در 14 نوامبر منتشر شد، 63 درصد از پاسخدهندگان از هزینه 1 تریلیون دلاری برای زیرساختها حمایت کردند، اما تنها 39 درصد روشی را که بایدن با اقتصاد اداره میکند، تایید میکنند. میزان تایید کلی آن 41 درصد است که در آوریل 52 درصد کاهش یافته است.
هنگامی که کاروان رئیس جمهور روز سه شنبه از مناطق روستایی همپشایر عبور می کرد، با تابلوهای طرفدار ترامپ و بایدن روبرو شد، که در برخی از آنها نوشته شده بود: "حکمیت ها 4 طمع و قدرت هستند"، اشاره ای به قوانین تحمیل شده برای مبارزه با کووید-19. درست پایین جاده از روی پلی که بایدن در آن صحبت می کرد، حداقل یکی از معترضان شنیده شد که شعار می داد "بریم، براندون"، شعاری که به رمز محافظه کارانه برای بیانیه مبتذل علیه بایدن تبدیل شد.
جیم مانلی که یکی از کارمندان ارشد رهبر سابق اکثریت در سنا هری رید بود، گفت: "کاری که او باید انجام دهد تقریباً همان کاری است که آنها در حال حاضر انجام می دهند، و در شرف شروع فروش این محصول در سراسر کشور است." -نف.). مانلی نقش مهمی در حمایت از ارتباطات و استراتژی پیرامون قانون مراقبت مقرون به صرفه ایفا کرد.
مانلی گفت: «چیزی که ما از اوباماکر یاد گرفتیم این است که نمیتوان از وعدهها زیادهروی کرد. "اما شما باید دقیقاً دریابید که چگونه به مردم نشان دهید که از آنچه اخیراً پذیرفته شده است سود خواهند برد."
سفر سیاسی اوباماکر به عنوان یادآور اهمیت ارتباطات و بازی طولانی ای است که سیاستمداران باید انجام دهند تا ببینند مردم چگونه قوانین خود را تصویب می کنند. انتقاد جمهوری خواهان از قانون مراقبت مقرون به صرفه - از جمله ترس از افزایش هزینه ها و از دست دادن پزشکان محبوب و شایعات نادرست "هیئت های مرگ" - در انتخابات میان دوره ای 2010 و 2014 غالب شد.
با این حال، تا چرخه میانمدت سال 2018، محافظت از اوباماکر در برابر تلاشهای آینده برای لغو آن یکی از اجزای کلیدی تلاشهای موفق دموکراتها برای بازپسگیری مجلس نمایندگان بود. بایدن به عنوان رئیس جمهور، با کاهش هزینه حق بیمه از طریق قانون نجات ایالات متحده، از قانون مراقبت های بهداشتی حمایت کرد.
جرمی روسنر، یکی از شرکای مدیریتی در GQR، یک شرکت نظرسنجی دموکرات، گفت: «کاخ سفید و بسیاری از دموکراتها مطمئناً از تأخیر در مدت زمانی که طول میکشد تا مردم مزایا را احساس کنند، ناامید خواهند شد. اما پرونده اوباماکر نشان میدهد که در مقطعی، یک سیاست معقول در مورد چیزهایی که زندگی مردم را تحت تأثیر قرار میدهد - مانند مراقبتهای بهداشتی، جادهها یا مراقبت از کودکان، مواردی از این قبیل - در نهایت به عنوان پیامرسان کمک میکند و به داراییهای قوی تبدیل میشود.
این یک تسلیت کوچک برای دموکراتهایی است که به انتخابات میان دورهای سال آینده میروند، درسی که جمهوریخواهان در سال 2018 آموختند.
مت گورمن، یک استراتژیست جمهوری خواه که مدیر ارتباطات کمپین جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان در دوره میان دوره ای گذشته بود، گفت: "ما امیدوار بودیم اصلاحات مالیاتی گلوله نقره ای باشد که به ما امکان می دهد مجلس را حفظ کنیم." اگرچه من خوشحالم که این کار را انجام دادیم - این سیاست خوبی بود - مطمئناً آن گلوله نقره ای نبود.
دموکراتها در مجلس نمایندگان کنترل 41 کرسی در اختیار حزب جمهوریخواه را در سال 2018 تغییر دادند. جمهوریخواهان آسیبپذیر در مجلس امیدوار بودند که پیروزیهای قانونی آنها توجه را از جنجال بر سر پرزیدنت ترامپ منحرف کند، اما اصلاحات مالیاتی به تنهایی برای غلبه بر سالی که شامل آن میشد کافی نبود. توقف کار دولت، تحقیق درباره روسیه، جدایی خانواده ها در مرز آمریکا و مکزیک و مسائل حقوقی برای دستیاران مختلف.
گورمن گفت که جمهوری خواهان احتمالا بایدن را به عنوان یک ناظر عجیب به جای یک رهبر در رویدادهایی مانند افغانستان، مرز و تورم معرفی کنند.
گورمن گفت: "شما نمی توانید یک روند بزرگ را با یک قانون معکوس کنید."
از نظر تاریخی، حزب رئیس جمهور تمایل به از دست دادن کرسی های کنگره در طی انتخابات میان دوره ای داشته است. بر اساس تحلیل های متعدد، نقشه سال 2022 که در حال حاضر بر اساس سرشماری سال 2020 دوباره ترسیم می شود، احتمالاً به نفع جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان خواهد بود. دموکرات های مجلس نمایندگان در برخی از مناطق رقیب، مانند جان یارموث از کنتاکی و آن کرک پاتریک از آریزونا، اعلام کرده اند که قصد دارند بازنشسته شوند.
بر خلاف لایحه مراقبت های بهداشتی، لایحه زیرساخت که با حمایت 19 جمهوری خواه در سنا و 13 در مجلس نمایندگان مواجه شد، احتمالا محبوبیت خود را حفظ خواهد کرد. چالش ارتباطات برای دولت این است که تشخیص دهد چه کاری می تواند اکنون انجام شود و کدام کار در چند ماه یا چند سال آماده نخواهد شد. مقامات تاکید کردند که این یک لایحه محرک سال 2009 نیست که برای اثرگذاری فوری طراحی شده باشد. در حالی که مقداری بودجه به برنامه های موجود اختصاص می یابد، بسیاری از پروژه ها تنها در یک سال آینده در مرحله برنامه ریزی قرار خواهند گرفت.
وزیر بازرگانی جینا ریموندو در پاسخ به سوالی درباره اجرای طرح 65 میلیارد دلاری پهنای باند در اوایل این ماه به خبرنگاران گفت که جوامع پیش از انتخابات میانباند سال آینده شاهد "فعالیت و اقدام" خواهند بود، اما "چند ماه "برای شروع پروژهها زمان نیاز است. .
ریموندو گفت: «انجام درست آن مهمتر از عجله کردن است. "من فکر می کنم مردم خواهند دید که دولت در حال طراحی برای آنها است. آنها خواهند دید که ما شروع به حرکت در این طرح می کنیم. اما می دانید، همه افراد در عرض یک سال پهنای باند نخواهند داشت.
این هفته، چند تن از اعضای دولت، از جمله معاون رئیس جمهور کامالا هریس، مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست، مایکل سی ریگان و وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، برای تبلیغ این لایحه به ایالت های قرمز و آبی در سراسر کشور می روند. توقف ها شامل ترکیبی از مناطق مهم سیاسی است. مناطق شهری مانند سانفرانسیسکو، آتلانتا و کلمبوس، اوهایو؛ و شهرهایی مانند نیواورلئان، جایی که ریگان بودجه برای قانون عدالت زیست محیطی را برجسته خواهد کرد.
روز سهشنبه، بایدن به موضوعات خاصی پرداخت که قانون قرار بود در مکانهایی مانند وودستاک که حدود 1300 نفر جمعیت دارد، رسیدگی کند. وی خاطرنشان کرد که پلی که روی آن در مسیر 175 نیوهمپشایر ایستاده است "سالها دارای نقص ساختاری بوده است" و حداکثر وزن مجاز پل از 40 به 20 تن کاهش یافته است زیرا ایالت یک چهارم میلیون دلار برای تعمیرات هزینه کرده است. "گچ چسب".
او گفت که قانون زیرساخت تعمیرات اساسی پل ها را که بسیاری از آنها در جاده های شهرهای کوچک مانند وودستاک هستند، حداقل تا یک سال تسریع خواهد کرد.
او گفت: «پیام من به مردم نیوهمپشایر ساده است. «به دلیل این هیئت، نیوهمپشایر و آمریکا دوباره در حال حرکت هستند. زندگی شما به سمت بهتر شدن تغییر خواهد کرد. و این به معنای واقعی کلمه است."
جان از لس آنجلس و لوگان از نیوهمپشایر گزارش می دهند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- The Best Linen Sheets for Clean, Crisp Bedding
- شارژ همراه اول و سرویس اضطراری
- نیروی دریایی ملوان بازداشت شده در سن دیگو متل قتل
- بهترین قوطی های آبیاری با توجه به باغبان
- بهترین راه برای استفاده از مجموعهای از جعفری
- 'براندون عمل' را به نیروهای یک کلمه امن برای دسترسی به مراقبت های بهداشت روانی
- When Cosmetic Factory China Competitors is nice
- با همه چیز در مورد مبل شنی آشنا شوید
- نظر: چگونه من جان سالم به در coronavirus مستند – با تشکر از تکنولوژی
- نکاتی که باید در خرید لباس نوزاد به آن توجه کنیم