انتخاب شما کدامیک از جک s3 و جک s5 است؟

نکته جالبی که قبل از مقایسه جک S3 با جک S5 باید به آن اشاره کنیم، درباره طول عمر این دو مدل خودرو چینی در یارا

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 22 تیر 1399
نکته جالبی که قبل از مقایسه جک S3 با جک S5 باید به آن اشاره کنیم، درباره طول عمر این دو مدل خودرو چینی در یاران است. Jac S5 ورود زودتری به ایران داشته و دو سال زودتر از برادر کوچکتر خود در میان ایرانی ها محبوبیت قابل قبولی به دست آورده است. زمانی که این خودرو به بازار ایران وارد شد، ذوق داشتن یک شاسی بلند با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به سایر مدل ها کاربرانی زیادی را به سمت خرید آن سوق داد. حتی می توان ادعا کرد که همین محبوبیت بالای جک S5 بود که پای جک S3 را نیز به داخل مرزهای ایران کشاند. محبوبیت این دو شاسی بلند مقرون به صرفه چینی در سال های اخیر رقابت جذابی را نیز بین آنها به وجود آورده است. رقابتی که در ادامه با مقایسه جک S3 با جک S5 قصد داریم کمی بیشتر به آن دامن زده و دقیق تر به آن بپردازیم. هشت آپلود شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا در سال های اخیر حضور خودروهای مانند جک S5 در داخل خیابان های ایران به این میزان رونق داشته و طرفدار پیدا کرده است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال تنها چند خط دیگر با ما همراه باشید.

مقایسه جک S3 با جک S5 در طراحی ظاهری

بهترین روش مقایسه جک S3 با جک S5 از نظر طراحی ظاهری بدنه نگاه کردن به ظاهر آنها است. هر چند از جلو که به این خودروها نگاه می کنیم تفاوت هایی را در سپر جلو و یا از عقب در سپر عقب می بینیم اما این تفاوت ها چقدر می توانند در انتخاب یکی از این دو مدل نقش داشته باشند؟ برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید بیایید سوالی را اول در میان خودمان مطرح کرده و بعد از مدیران شرکت خودرو سازی جک هم آن را بپرسیم. آیا با مقایسه جک S3 با جک S5 در طراحی ظاهری می توانیم به این نتیجه برسیم که کدام یک مدرن تر و به روز تر هستند؟ کدام خودرو دیرتر طراحی شده است؟ هدف ما از طرح این سوال بیان این واقعیت است که تخصیص دادن واژه ها و توصیفاتی مانند طراحی مدرن ظاهر جک S5 یا جک S3 اسپورت تر و از این قبیل توصیفات خیلی نمود ظاهری در واقعیت پیدا نمی کنند. از این رو در مقایسه جک S3 با جک S5 از نظر طراحی ظاهری چیزی جز سلیقه نمی تواند شما را راهنمایی کند. سیستم چراغ های کاملا مشابه تنها با اضافه شدن دو چراغ نئونی در جلوی جک S5 ارتقا یافته و سپر جلو خیلی تفاوت زیادی پیدا نکرده است. هر چند از جلو شیشه جلو جک S3 کمی بزرگتر دیده می شود اما واقعاً حتی اگر چنین چیزی درست هم باشد خیلی به کار کاربر نخواهد آمد. از این رو در مقایسه جک S3 با جک S5 در طراحی ظاهری نتیجه ای جز تساوی را نمی توانیم به این دو مدل نسبت دهیم.

مقایسه جک S3 با جک S5 در آپشن ها و امکانات

با توجه به اینکه جک S5 نسخه ارتقاء یافته جک S3 می باشد، مسلما انتظار کاربر در زمینه امکانات و آپشن ها در آن بالاتر است. تفاوت های اصلی مشاهده شده در مقایسه جک S3 با جک S5 در امکانات رفاهی به سیستم تهویه مطبوع دوگانه، دکمه استارت و استارت بدون کلید جک S5 بر می گردد. جز این ها در بقیه موارد تنها یک ارتقاء نسبی در جک S5 شاهد هستیم. البته ذکر این نکته هم در مقایسه جک S3 با جک S5 ضروری است که این دو خودرو از امکانات قابل قبولی برخوردار بوده و رضایت اکثر کاربران را نیز برآورد می نمایند. هشت آپلود مقایسه جک S3 با جک S5 در مشخصات فنی

در مقایسه جک S3 با جک S5 از نظر مشخصات فنی اختلافاتی را شاهد هستیم. قبل از پرداخت به این تفاوت ها بایستی یک نکته مهم را در این باره ذکر کنیم. تفاوت های موجود در مشخصات فنی دو مدل ارائه شده از طرف برند چینی خیلی فاحش نبوده و این اختلاف تنها می تواند برای افراد خیلی حرفه ای به کار آید. جک S3 دارای یک پیشرانه 1.6 لیتری است که می تواند 107 اسب بخار توان تولیدی داشته باشد. این توان تولیدی با 4 سیلندری که در آن تعبیه شده حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را برای کاربران این مدل رقم زده است. جک S5 با شرایط تقریبا مشابه و اختلاف کمی تولید شده است. پیشرانه 2 لیتری و توان 174 اسب بخار این اختلاف های جزئی این دو مدل را تشکیل می دهند.

نتیجه گیری از مقایسه جک S3 با جک S5

نتیجه گیری از مقایسه جک S3 با جک S5 ما را به این واقعیت می رساند که برند چینی در تولید این دو مدل خیلی به دنبال ایجاد شکاف در میان کاربران نبوده است. اختلاف های فاحش این دو مدل را تنها در امکانات بهتر جک S5 می توان مشاهده کرد. البته قیمت جک s3 از قیمت جک s5 کمتر است و همین موضوع در تصمیم گیری برای خرید این دو ماشین نقش مهمی ایفا می‌کند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن